Paweł Jankiewicz fotografia Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Witaj na mojej stronie!

Link do mojej strony FACEBOOK! Link do mojego profilu INSTAGRAM! Cieszę się, że tu jesteś oraz mam nadzieję, że będzie to początek niesamowitej przygody.       Szukasz fotografa? Ślub? Chrzest? A może marzysz o pięknym portrecie? Jesteś we właściwym miejscu! Stwórzmy piękną pamiątkę chwil, które są dla Ciebie ważne.  O mnie      Cześć, nazywam się Paweł Jankiewicz i zawodowo zajmuje się fotografią. Jest to moja pasja, dlatego zawsze daje się z siebie wszystko, aby wiernie uwiecznić te ważne dla was momenty. Najbardziej lubię prezentować swoje prace jako fotoalbumy lub odbitki. Zdjęcie na papierze ma inną moc, niż te prezentowane na ekranie. Swoich usług nie zamykam w sztywnych ramach, jestem otwarty na propozycję i każde zlecenie traktuje indywidualnie.  Główny obszar świadczenia moich usług to Grajewo w którym mieszkam oraz okolice - Ełk, Augustów, Suwałki. Stąd pochodzę i czuję klimat tych miejsc, ale równie chętnie podejmę się zleceń spoza Podlasia i Mazur.  Fotografia ślubna      

 Pierwsza Komunia Święta Marysi

    W niedzielę miałem przyjemność towarzyszyć Marysi w dniu jej Pierwszej Komunii Świętej. Uroczystość odbyła się w Grajewie w parafii pw. św. Ojca Pio. Jeszcze dzień wcześniej była fatalna pogoda. na szczęście aura się odwróciła, dlatego wieczorem wybraliśmy się na krótką sesje zdjęciową w plenerze. Marysia to bardzo pozytywna młoda dama, dlatego robienie jej zdjęć to była sama przyjemność. Poniżej kilka zdjęć z tego dnia.

Kościół pw. św. Ojca Pio w Grajewie

Błogosławieństwo od rodziców dla dzieci komunijnych

Marysia przyjmuje Pierwszą Komunię

Marysia z chlebem komunijnym

Portret w nawie bocznej

Portret Marysi w parku

portret Marysi w parku

Portret Marysia z rodzicami

Portret Marysia z mamą


portret Marysia z rodzicami na mostku


Komunia Święta Grajewo, Ełk, Augustów, Pisz

    Jeśli szukasz fotografa  na Pierwszą Komunię Świętą, to oferuje swoje usługi na pograniczu województw podlaskiego i warmińsko-mazurskiego. 
    U mnie zamówisz reportaż indywidualny z uroczystości, jak również całych grup komunijnych. Zainteresowanych zapraszam do zakładki KONTAKT

Dlaczego wybrać moje usługi fotograficzne?

    Decydując się na współpracę ze mną masz gwarancję udanego reportażu zdjęciowego. Pracuję na profesjonalnym sprzęcie fotograficznym, który daje mi gwarancje niezawodności. Wszystkie przekazywane dla Was zdjęcia podlegają autorskiej obróbce i retuszowi. W mojej ofercie oprócz zdjęć w formie cyfrowej posiadam bogaty asortyment produktów dodatkowych: odbitek, fotoobrazów, fotoksiążek i fotoalbumów. Jestem pewien, że moja oferta zaspokoi nawet najbardziej wymagającego klienta! 

Komentarze