Polecane

Witaj na mojej stronie!



logo fotograf Grajewo









Link do mojego profilu INSTAGRAM!







Cieszę się, że tu jesteś oraz mam nadzieję, że będzie to początek niesamowitej przygody. 

    Szukasz fotografa? Ślub? Chrzest? A może marzysz o pięknym portrecie? Jesteś we właściwym miejscu! Stwórzmy piękną pamiątkę chwil, które są dla Ciebie ważne. 


O mnie

    Cześć, nazywam się Paweł Jankiewicz i zawodowo zajmuje się fotografią. Jest to moja pasja, dlatego zawsze daje się z siebie wszystko, aby wiernie uwiecznić te ważne dla was momenty. Najbardziej lubię prezentować swoje prace jako fotoalbumy lub odbitki. Zdjęcie na papierze ma inną moc, niż te prezentowane na ekranie. Swoich usług nie zamykam w sztywnych ramach, jestem otwarty na propozycję i każde zlecenie traktuje indywidualnie. 
Główny obszar świadczenia moich usług to Grajewo w którym mieszkam oraz okolice - Ełk, Augustów, Suwałki. Stąd pochodzę i czuję klimat tych miejsc, ale równie chętnie podejmę się zleceń spoza Podlasia i Mazur. 







Fotografia z ceremonii ślubu



Fotografia ślubna 

    Uwielbiam fotografować Pary Młode w dniu ślubu, emocje dosłownie emanują, udzielając się wszystkim, również dla mnie. To pozytywnie nakręca, więc wspólne 12 godzin mija błyskawicznie. Zdjęcia ślubne realizuję w formie reportażu. To Wasz wymarzony dzień i Wasza historia, ja jestem tylko po to, żeby tą historię  uwiecznić i opowiedzieć jeszcze raz w formie fotografii. Mój cel to jak najwierniej uchwycić charakter tego dnia. Na pierwszy planie jesteście Wy, ale nie zapominam też o tym co dzieje się wokół Was, zwracam szczególną uwagę na szczegóły, uśmiechy i wzruszenia waszych bliskich. Finalnie dbam o to, żeby reportaż ślubny stanowił spójną całość, a podczas oglądania zdjęć mają powrócić emocje tego dnia. Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą fotografii ślubnej i portfolio.


Fotografia portretowa

    Realizując reportaże jestem cichym obserwatorem, a poprzez odpowiednią selekcję zdjęć tworzę narrację uwiecznionego wydarzenia. W fotografii portretowej moja rola diametralnie się zmienia, staje się reżyserem, który chce jak najkorzystniej przedstawić fotografowane osoby zachowując maksimum autentyczności. Sesje portretowe mają ważne miejsce w mojej fotografii, bo pozwalają na ekspresję artystycznych wizji. Charakter sesji staram się dobrać do charakteru fotografowanych osób, inaczej nie są one autentyczne i naturalne. Klucz do świetnych portretów to przełamanie lodów pomiędzy fotografem a modelem, który musi czuć się przed obiektywem swobodnie. Aby to zrobić zawsze staram się rozpocząć sesję od kawy i luźnej pogawędki, musimy się poznać i zrozumieć, żeby współpraca była owocna. Fotografię portretową realizuję w plenerze lub w studio, realizuję portrety pojedyncze, par jak również rodzinne. 

Fotografia produktowa

    Profesjonalne zdjęcia produktów do katalogów i na strony internetowe to obecnie must have. Zapraszam do współpracy sprzedawców i producentów, którym zależy na przedstawieniu swoich produktów na fotografiach idealnych w każdym calu.

Studio fotograficzne Grajewo

    Do dyspozycji moich klientów posiadam studio fotograficzne w Grajewie, które jest wyposażone w wymienne tła o szerokości do 3m oraz zestawy oświetlenia ciągłego oraz błyskowego. Sezonowo przygotowuję wystrój do sesji tematycznych (tło+rekwizyty). Posiadam również namiot bezcieniowy do profesjonalnej fotografii produktowej, packshot.


Komentarze