Galeria zdjęć Ślub w Białaszewie Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Witaj na mojej stronie!

Link do mojej strony FACEBOOK! Link do mojego profilu INSTAGRAM! Cieszę się, że tu jesteś oraz mam nadzieję, że będzie to początek niesamowitej przygody.       Szukasz fotografa? Ślub? Chrzest? A może marzysz o pięknym portrecie? Jesteś we właściwym miejscu! Stwórzmy piękną pamiątkę chwil, które są dla Ciebie ważne.  O mnie      Cześć, nazywam się Paweł Jankiewicz i zawodowo zajmuje się fotografią. Jest to moja pasja, dlatego zawsze daje się z siebie wszystko, aby wiernie uwiecznić te ważne dla was momenty. Najbardziej lubię prezentować swoje prace jako fotoalbumy lub odbitki. Zdjęcie na papierze ma inną moc, niż te prezentowane na ekranie. Swoich usług nie zamykam w sztywnych ramach, jestem otwarty na propozycję i każde zlecenie traktuje indywidualnie.  Główny obszar świadczenia moich usług to Grajewo w którym mieszkam oraz okolice - Ełk, Augustów, Suwałki. Stąd pochodzę i czuję klimat tych miejsc, ale równie chętnie podejmę się zleceń spoza Podlasia i Mazur.  Fotografia ślubna      

Galeria zdjęć Ślub w Białaszewie

Krótka historia z Białaszewa

    Piękna oprawa obrączek jestem pewien, że to ręka przyszłej Panny Młodej. Ale uważne oko dostrzeże również wkład narzeczonego :)

Bukiety ślubne, obrączki, zapinki

    Takie bramy to ja szanuję, pozdrawiam innych fanów dwóch kółek.

Brama motocyklowa

Brama motocyklowa

Przed ceremonią ostatnie poprawki, w końcu Panna musi wyglądać tego dnia perfekcyjnie.

Ostatnie poprawki przed wejściem do kościoła

Przepiękny kościół w Białaszewie woj. podlaskie, zauroczył mnie szczególnie witraż. Przez ogromne okna po bokach wpada mnóstwo naturalnego światła - raj dla fotografa i kamerzysty. 


Kościół w Białaszewie Para Młoda pod chórem

Para młoda a nad nią piękny witraż za ołtarzem kościoła w Białaszewie


Para młoda tuż po przysiędze, opada stres i wkracza ogromna radość, w końcu od teraz ich dwoje to jedno.

Radość Pary Młodej po przysiędze

Para Młoda


A teraz prawdziwy hit, taniec w chmurach! Efekt jest nieziemski polecam wszystkim.


Pierwszy taniec w ciężkim dymie

Pierwszy taniec w ciężkim dymie

Pierwszy taniec w ciężkim dymie

Jeden z ładniejszych tortów weselnych jakie widziałem, jak na niego patrzą to przychodzi mi do głowy  dziwne połączenie słów: orzeźwiająca elegancja. Tort bardzo w moim stylu :)

Tort weselny


Nie mogło zabraknąć bardzo popularnych teraz napisów led.


Para Młoda z napisem LOVE

Piękny Candy Bar i moje ulubione galaretki malinki.

Candy bar

No i barman, a raczej showmen, niestety na zdjęciach nie da się w pełni przekazać jak ekscytujące jest te widowisko.  

Pokaz barmański

 

Komentarze