Ślub cywilny Ełk Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Witaj na mojej stronie!

Link do mojej strony FACEBOOK! Link do mojego profilu INSTAGRAM! Cieszę się, że tu jesteś oraz mam nadzieję, że będzie to początek niesamowitej przygody.       Szukasz fotografa? Ślub? Chrzest? A może marzysz o pięknym portrecie? Jesteś we właściwym miejscu! Stwórzmy piękną pamiątkę chwil, które są dla Ciebie ważne.  O mnie      Cześć, nazywam się Paweł Jankiewicz i zawodowo zajmuje się fotografią. Jest to moja pasja, dlatego zawsze daje się z siebie wszystko, aby wiernie uwiecznić te ważne dla was momenty. Najbardziej lubię prezentować swoje prace jako fotoalbumy lub odbitki. Zdjęcie na papierze ma inną moc, niż te prezentowane na ekranie. Swoich usług nie zamykam w sztywnych ramach, jestem otwarty na propozycję i każde zlecenie traktuje indywidualnie.  Główny obszar świadczenia moich usług to Grajewo w którym mieszkam oraz okolice - Ełk, Augustów, Suwałki. Stąd pochodzę i czuję klimat tych miejsc, ale równie chętnie podejmę się zleceń spoza Podlasia i Mazur.  Fotografia ślubna      

Ślub cywilny Ełk

 Ślub cywilny w Ełku - Marcelina i Karol

Urząd Stanu Cywilnego Ełk


    W sobotę 16 stycznia miałem przyjemność fotografować ceremonię ślubu w Urzędzie Stanu Cywilnego w Ełku. Myślę, że zapamiętam tę parę na długo, bo tego dnia naprawdę wiele się działo. Największą niespodzianką była.. pogoda! Już dawno nie było takich opadów śniegu i mrozu. Ja osobiście tęskniłem za siarczystą zimą i żałuje, że temperatury tak szybko wróciły w okolicę zera. Przezornie do Ełku wybrałem się z godzinnym zapasem i o ile droga była przejezdna (z prędkością 50 km/h :) to problemem było zaparkowanie - prawie pół metra śniegu na parkingu spowodowało, że krążyłem pod USC Ełk przez 20 minut, zanim inny samochód nie zwolnił "niezasypanego" miejsca.


Ślub w czasie pandemii

    
Urząd Stanu Cywilnego Ełk

    Urząd Stanu cywilnego pomimo obowiązujących obostrzeń ma dużo pracy, śluby odbywają się w pół godzinnych odstępach - podczas mojej wizyty spotkałem cztery Młode Pary. Wszystko odbywa się w reżimie sanitarnym, jak widzicie na powyższym zdjęciu, miejsca siedzące są rozdzielone, aby zachować ustawowe odstępy :)


Sala ślubów USC Ełk

Sala ślubów USC Ełk

    Ceremonia ślubu cywilnego odbywa się w małej kameralnej sali, która może pomieścić około 30 osób. W obecnej sytuacji w ceremonii nie mogą uczestniczyć goście, jest jedynie Młoda Para, świadkowie i "obsługa" urzędnik USC i fotograf. Pozytywną wiadomości dla par planujących ślub cywilny jest możliwość zdjęcia maseczek, jednak dotyczy to tylko nowożeńców. 

Obrączki ślubne

Ceremonia ślubu cywilnego

    Fotograf ślubny kocha takie chwile, piękna Para Młoda i miłość którą czuć w powietrzu. Emocje które towarzyszyły Marcelinie i Karolowi, aż kipią ze zdjęć. Fotografowanie takich ceremonii to sama przyjemność! Poniżej kilka zdjęć z krótkiego pięknego reportażu ślubnego z Ełku. Jeśli planujesz ślub, zapraszam do kontaktu, chętnie przygotuję dla Ciebie ofertę!

Ślub cywilny Para Młoda i urzędnik

Ślub cywilny Para Młoda

Ślub cywilny Para Młoda

Ślub cywilny Panna Młoda

Ślub cywilny Nowożeńcy


Komentarze